El pròxim dissabte 8 farem una sortida a caminar, marxem a les 8h des de l’Antiga Estació i anem amb cotxes a Sant Llorenç de Munt a passar el mati en plena natura i fer fotos, com sempre les nostres activitats són obertes a tothom.
Entradas recientes
Archivos
Categorías
Meta

