Hola a tothom
us recordem que el proper dissabte 1 de febrer farem la sortida fotogràfica anem al Poble Espanyol i marxem a les 8h ja sabeu que les nostres sortides son obertes a tothom.
Moltes gràcies
GRUP FOTOGRÀFIC EL GRA
Hola a tothom
us recordem que el proper dissabte 1 de febrer farem la sortida fotogràfica anem al Poble Espanyol i marxem a les 8h ja sabeu que les nostres sortides son obertes a tothom.
Moltes gràcies
GRUP FOTOGRÀFIC EL GRA
