El passat dissabte 8 vam fer una sortida a caminar a Sant Llorenç de Munt, vam passar el matí en plena natura i vam fer fotos.
Social
1er Laura Moreno
2on Boni Martín
3er Gloria Buxaus
El passat dissabte 8 vam fer una sortida a caminar a Sant Llorenç de Munt, vam passar el matí en plena natura i vam fer fotos.
1er Laura Moreno
2on Boni Martín
3er Gloria Buxaus

