Aquest passat dissabte día 10 de maig vam fer la sortida a caminar i fer fotos, a L’Ovac Vell, Pou de Glaç i Font de la Portella
GRUP FOTOGRÀFIC EL GRA
Social
1er Boni Martín
2on Glòria Buxaus
3er Pere Farre
1er Boni Martín
2on Glòria Buxaus
3er Pere Farre







