Hola a tothom
us recordem que el proper dissabte 15 novembre farem la SORTIDA NOCTURNA, anem a Barcelona us esperem
GRUP FOTOGRÀFIC EL GRA
us recordem que el proper dissabte 15 novembre farem la SORTIDA NOCTURNA, anem a Barcelona us esperem
GRUP FOTOGRÀFIC EL GRA
