Hola a tothom
Us informem que el pròxim dissabte 27 de setembre farem la sortida fotogràfica anem a Monestir Plana Novella (Castelldefels) i marxem a les 8 h des de l’Antiga Estació
Gruo Fotofràfic el GRA
Hola a tothom
Us informem que el pròxim dissabte 27 de setembre farem la sortida fotogràfica anem a Monestir Plana Novella (Castelldefels) i marxem a les 8 h des de l’Antiga Estació
Gruo Fotofràfic el GRA
