Explica’ns el teu rotllo amb Cristóbal Castro

CAST

Cristóbal Castro

LA VIDA COTIDIANA

Cristóbal Castro Veredas (Encinas Reales, Córdoba, 1961) es un fotógrafo que durante 40 años ha trabajado en diferentes medios locales, nacionales e Internacionales, y que actualmente, como la inmensa mayoría de fotógrafos de prensa, intenta sobrevivir a la gran crisis de los medios de comunicación.

Autor de varios libros de fotografia, cuenta con diferentes exposiciones y ha realizado distintos comisariados para dar a conocer a fotógrafos olvidados, para rescatarlos de la indiferencia, y cuyo trabajo no fue reconocido hasta entonces.

Fotoperiodista desde hace unos 40 años, con especial interés por los temas sociales y la cultura popular, últimamente se ha dedicado a la recuperación de los fotógrafos olvidados y su obra.

CAT

Cristóbal Castro

LA VIDA QUOTIDIANA

Cristóbal Castro Veredas (Encinas Reales, Córdoba, 1961) és un fotògraf que durant 40 anys ha treballat en diferents mitjans locals, nacionals i internacionals, i que actualment, com la immensa majoria de fotògrafs de premsa, intenta sobreviure a la gran crisi dels mitjans de comunicació.

Autor de diversos llibres de fotografia, compta amb diferents exposicions i ha realitzat diferents comissariats per a donar a conèixer a fotògrafs oblidats, per a rescatar-los de la indiferència, i el treball des quals no va ser reconegut fins llavors.

Fotoperiodista des de fa uns 40 anys, amb especial interès pels temes socials i la cultura popular, últimament s’ha dedicat a la recuperació dels fotògrafs oblidats i la seva obra.

*******************************************

P.D. –

El darrer dels seus treballs fotogràfics professionals ha esta publicat pel diari britànic THE GUARDIAN….

https://www.theguardian.com/world/2023/feb/02/can-a-mass-shooter-demand-a-good-death-the-strange-case-that-tested-the-limits-of-justice

Esta entrada ha sido publicada en 2023, Explica'ns el teu rotllo y etiquetada como , , , . Guarda el enlace permanente.